قلب یخی

قلب یخی

قلب یخی

 

 

شبیه برگ پاییزی

شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم

 

 

                                         خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

 

 

  خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم

 

 

                                         در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

 

 

  و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

 

 

                                        و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

 

 

  چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

 

 

                                        چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

 

 

  خداحافظ ، تو ای بانوی شب های غزل خوانی

 

 

                                        خداحافظ ، به پایان آمد این دیدار پنهانی

 

 

خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم

 

 

                                        خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی !!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,

|
 

من ؟

به وبلاگ من خوش آمدید
m.ahshami30@yahoo.com

 
 

لینک دوستان

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

 

مطالب قبلی

دعوت شدن در بازی ایکاریم

چقدر سخته ...

من سکوت را به خاطر تو دوست می دارم.

مجموعه عاشقانه

عشق چیست؟

فاصله

خاصیت عشق

گریــــه کن عزیزم

یعنی میشه؟؟؟

شبیه برگ پاییزی

اونیک داره میاد از راه خودشه

والپیپرهای عاشقانه و رمانتیک جدید، عکس عاشقانه

متن آهنگ به عشق تو با صدای حمید عسگری از آلبوم كما 3

اس ام اس عاشقانه بخش 501

عکس های عاشقانه

سخنان زیبا 9

دوستت دارم

خانم ها زرنگند.......

 

ارشیو

اسفند 1390

 

نویسندگان

من ؟

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب یخی و آدرس ice-hearts.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک دوستان

دختران ایرانی

خنده کم جایزه بگیر!!!..جوک و اس ام اس

راز دل

علوم زرین دشت

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 1091
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



منبع کد های جاوا اسکریپ وقالب وب
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

برای دریافت کد ساعت کلیک کنید